Empire Vállalkozásirányítás

Empire - A prémium vállalkozásirányítási rendszer

Mi különbözteti meg a vállalkozásirányítási rendszert az elszámoltató rendszertől

Hagyományos elszámoltató rendszerek használata mellett, az elszámolási időszak végén használhatatlan eredmények születnek az alábbi esetek bármelyikének megvalósulása esetén:

- Szállítói számla késedelmes rögzítése.

- Szállítói számla hibás rögzítése esetén. Egy tizedesvessző elgépelése esetén is a nyersanyagértékek akár tízszeresére is felugorhatnak.

- Kalkulációk elkészítésének elmulasztása.

- Hibás kalkulációk használata. Néhány dekagrammnyi elírás az összetevőkben, leltárkor akár több 10 kilós hiánnyá is dagadhat.

- Számlák berögzítésének véletlen elmulasztása.

- Tévesen kinyomtatott vendégszámla.

- Standban tévedésből rosszul felírt mennyiségek.

- Egy-egy vételezés berögzítésének elmulasztása.

- Vételezési bizonylat hibás berögzítése.

- Személyzeti fogyasztások pontatlan követése.

A fenti hibák jellemzően mindig az aktuális stand lezárásakor, az eredmények kézhezvételekor derülnek ki. Ilyenkor azonban már nincs mit tenni. Az eredmények használhatatlanok, a munka kárba veszett.

A gyakorlat azt mutatja, hogy a hagyományos elszámoltató rendszerek csak abban az esetben tudnak kielégítő eredményeket szolgáltatni, ha a rendszer kritikus részeit, egyetlen hozzáértő, az eredményekben érdekelt és motivált személy kezeli, jellemzően a tulajdonos

Modern illetve több embert foglalkoztató vállalkozásokban azonban a tulajdonosok nem végeznek ilyen adminisztratív munkát, hanem ezeket a feladatokat szétosztják a személyzet tagjai között. Ebben az esetben a fenti hibák előfordulásának valószínűsége megsokszorozódik. A személyzet általában nem tud azonosulni az elszámoltatási folyamatok céljaival, sőt sokszor ellenségesen tekint rá, ezért a sikerhez szükséges gondos hozzáállás ritkán valósul meg. Az elszámoltatás hiánya átláthatatlansághoz vezet, ami pedig jelentős veszteségeket eredményez.

Látszólag ez egy olyan csapdahelyzet, amin nem lehet felülkerekedni, hiszen hibátlan munkát nem lehet elvárni, a tulajdonos pedig nyilvánvalóan nem akarja az összes idejét elszámoltatásra fordítani.

A megoldást az Empire vállalkozás irányítási rendszer adja, melyet az alapoktól kezdve úgy terveztünk, hogy tekintettel voltunk a vendéglátásban fennálló sajátságos helyzetre. Az Empire rendszer különlegességét az adja, hogy minden fent leírt művelet visszamenőlegesen elvégezhető és javítható, és az így elvégzett módosításoknak minden kapcsolódó adatra hatása lesz. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy a tulajdonosnak csak az ellenőrzési fázisban kell a rendszerrel foglalkoznia, amikor az elszámolási adatokat ellenőrzi. Az adatok elemzése során feltárt rendellenességek gyakran csak adminisztratív hibák, amiket néhány kattintással ki lehet javítani. Ezek után a rendszer a háttérben külső beavatkozás nélkül elvégzi az adatok korrekciójának bonyolult műveleteit, ami után a tulajdonos kézhez veheti a valós és használható eredményeket.


Üzemeltetés

Az Empire vállalkozás irányítási rendszer üzemeltetése is különbözik a hagyományos elszámoltató rendszerektől. Utóbbiakat általában egyösszegű felhasználó licenszként értékesítik, amit követ egy betanítás, de ezután az ügyfél magára van hagyva. Természetesen igénybe lehet venni ezután is terméktámogatást illetve segítséget, de a gyakorlat azt mutatja, hogy ez rendkívül drága, ezért az ügyfelek csak fizikai hibák esetén veszik igénybe. Mivel a vendéglátás terén dolgozó személyzet ritkán rendelkezik alapos számítástechnikai ismeretekkel és ez irányú elhivatottságuk jellemzően nem túl magas, a tulajdonosok pedig időhiánnyal küzdenek, a rendszerek szinte mindig gazdátlanul maradnak. Nincs senki, aki felvállalná az üzemeltetését, így azok nagyon gyakran, csak számlázó rendszerekké silányulnak. Szinte alig nyújtanak többet, mint egy átlagos pénztárgép közel tízszeres áron. A megoldás az lenne, ha a vállalkozás egy számítástechnikában és a vendéglátásban is jártas személyt alkalmazna erre a feladatra, de ezt a mai gazdasági környezetben egyrészt kevesen engedhetik meg maguknak, másrészt rendkívül nehéz mindkét területen képzett szakembert találni.

Erre a problémára jelent megoldást az Empire rendszer havi díjas üzemeltetési konstrukciója, amely több előnnyel is jár. A szoftver szállítójaként érdekeltté válunk a rendszer sikeres bevezetésében illetve hosszú távú üzemeltetésében, hiszen ha az ügyfél elégedetlen lenne, azonnal lemondaná a szolgáltatást. A havidíjon felül önnek nem kell költenie betanításra sem kiszállási díjakra, így minden költség tervezhető marad. Általában egy rendszer bevezetése lényegesen több szakértelmet és időt igényel, mint elsőre tűnik, ami egy fix díjas rendszer esetében jelentős előre nem látott költségekkel jár.


Rugalmas, igényeknek megfelelő kiépítés

Empire

Az Empire vállalkozásirányítási rendszer moduláris felépítése ideálisan alkalmazkodik a legkisebb és a legnagyobb vállalkozások igényeihez is. Alapcsomagunk már havi nettó 13 000 Ft-ért elérhető, ami tartalmazza az értékesítéshez szükséges minden funkciót, így kiválóan alkalmas családi, illetve kevés embert foglalkoztató vállalkozások számára. Ezen csomag a munkafolyamatok átláthatóságának biztosításán túl, egy komplex törzsvendég kezelő kártyarendszert is tartalmaz aminek segítségével, a manapság divatos pontgyűjtési akciókon keresztül a legkülönfélébb egyedi kedvezményadási lehetőségek is bevezethetők.

A nagyobb, illetve több embert foglalkoztató vállalkozások munkáját további, az alap rendszerrel szorosan együttműködő, egy-egy munkafolyamatot speciálisan támogató modulokkal tudjuk megkönnyíteni valamint felgyorsítani. Így komplex, mégis könnyen kezelhető integrált rendszerek építhetők ki.